שאלות נפוצות

הורדה והתקנת התוכנה:

  • - הורדת התוכנה myalbum לוקחת כ-2 דקות
  • - ההתקנה פשוטה ומתבצעת ע"י אשף ההתקנה זמן ממוצע כדקה אחת בלבד.
  • - במידה והמערכת תזהה כי חסר רכיב של מייקרוסופט הנקרא Dot Net 2 ותתקין אותו באופן אוטומטי.

הזמנת אלבום:

לאחר סיום עיצוב האלבום יש ללחוץ על "הזמן".
לבחור כיצד רוצים לשלוח.
1. אני אקח את ההזמנה לחנות בעצמי - במקרה שבחרת בשיטה זו,
התוכנה תייצר קובץ אשר ימצא בתיקייה C:\MPR500_Submitted_Orders 
יש להעתיק קובץ זה ולהביאו או לשולחו למשרדינו.
2. אני רוצה לשלוח את ההזמנה לחנות דרך האינטרנט - במקרה זה התוכנה תייצר קובץ
ותעביר את האלבום אל מחשבינו .

יש לשים לב שהמחשב מחובר לאינטרנט ונשאר דולק למספר שעות.
ניתן לעקוב אחר ההזמנה בתוכנת העברת הקבצים אשר תמצא בשורת המשימות ליד השעון של המחשב שלכם, וכשההזמנה תתקבל ותטען במערכת שלנו, תקבלו מייל ותדעו שההזמנה עברה בהצלחה.

איך אני יודע שההזמנה שלי התקבלה?

כאשר ההזמנה מתקבלת ונטענת במערכת, הלקוח מקבל מייל כי הזמנתו התקבלה.
אין צורך ליצור קשר עמנו, אלא אם המייל לא מגיע מספר שעות לאחר השליחה, אז ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולברר מדוע.
במידה וקבלתם מייל כי הזמנתכם התקבלה ושילמתם בתוכנה ו/או הזנתם קופון, כל שעליכם לעשות הוא להמתין לקבלת מייל כי הזמנתכם מוכנה (מספר ימים לאחר מכן). במידה ובחרתם בתשלום טלפוני, נא המתינו שנציג/ה שלנו יחזרו אליכם להסדר התשלום. גם במקרה הנ"ל, אין צורך ליצור עמנו קשר, אנו נחזור אליכם.

איך אני יודע שההזמנה שלי מוכנה?

כאשר ההזמנה מוכנה, הלקוח מקבל מייל כי הזמנתו מוכנה וניתן להגיע לאסוף.
בתוכן המייל תופיע כתובת ושעות הפעילות.
במידה והלקוח התחרט ומעוניין לשלם עבור משלוח, עליו ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולשלם עבור משלוח.

קופונים:

אני לא מוצא את קוד הקופון שלי, איך אני מקבל אותו שוב?

קוד הקופון הינו מספר הבנוי מאותיות גדולות באנגלית ומספרים. הקוד נמצא בצידו השמאלי והעליון של הדף אותו קבלתם מחברת buy2 במייל.
במידה ולא קיבלתם או שאינכם מוצאים את קוד הקופון שלכם, עליכם לפנות לשירות הלקוחות של חברת buy2 בטלפון *8910, והם ישלחו לכם שוב.

מה עלי לעשות במידה והקופון שלי לא נקלט / במידה והשדה להזנת הקוד לא מופיע?

במידה ואחד משני המקרים הללו קורה, על הלקוח לרשום את קוד הקופון בשדה ה"הערות" ולהמשיך הלאה בשלבים.
בשלב בחירת סוג אמצעי התשלום, עליכם לבחור בתשלום טלפוני. כך ההזמנה תעבור אלינו, וכאשר הקובץ יתקבל אנו נוכל להזין את קוד הקופון בשמכם. שימו לב! לא לבחור בתשלום מקוון, משום שהתוכנה תחייב אתכם עבור המחיר המלא.

מה עלי לעשות במידה ואני מעוניין להזמין אלבום במספר עותקים ולשלם באמצעות קופונים, בעוד בכל הזמנה ניתן להזין רק קוד קופון אחד?

במקרה כזה, עליכם לבחור בשדה "כמות", את כמות העותקים הרצויה, להזין קוד אחד בשדה של הזנת קוד הקופון, ואת יתר הקודים לכתוב בשדה ה"הערות". לאחר מכן, המשיכו בשלבים, ובשלב בחירת סוג אמצעי התשלום, עליכם לבחור בתשלום טלפוני. כך ההזמנה תעבור אלינו, וכאשר הקובץ יתקבל אנו נוכל להזין את קודי הקופונים בשמכם, לפי מספר העותקים הרצוי. שימו לב! לא לבחור בתשלום מקוון, משום שהתוכנה תחייב אתכם עבור המחיר המלא.

מה עלי לעשות כאשר התשלום המקוון לא מתקבל או כאשר מופיע לי כי "לא ניתן להתחבר לשרת"?

במקרה הנ"ל עליכם לדלג על התשלום המקוון על מנת שההזמנה תוכל לעבור אלינו ואת התשלום נסדיר לאחר מכן, טלפונית.
את התהליך תעשו באופן הבא:
כאשר תגיעו לשלב 4 ותנסו להמשיך הלאה, תקפוץ ההודעה כי "התשלום אינו הסתיים או נכשל, האם ברצונך להפסיק אותו?", לשאילתה זו עליכם להשיב "כן".
לאחר מכן תעלה ההודעה "התשלום המקוון לא הצליח על מנת לנסות שוב לחץ "נסה שוב תשלום מקוון". על מנת לדלג על השלב הזה ולהביא את ההזמנה למעבדה לחץ על "אני אביא את ההזמנה בעצמי ללא תשלום מקוון". כדי לבטל את ההזמנה ולחזור למסך המרכזי לחץ על "ביטול הזמנה". - במסך זה עליכם לבחור ב"דלג על תשלום מקוון", כך הקובץ יועבר אלינו בהצלחה.

ייצור האלבום:

ייצור האלבום מתחילתו ועד סופו מודפס, נכרך ונארז תחת קורת גג אחת 
זמן ייצור של אלבום הינו עד 4 ימי עסקים באלבום רגיל.
זמן ייצור של אלבום פרימיום (Plana Album) הינו עד 10 ימי עסקים.
במידה ויש תוספות מיוחדות, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות לעדכון זמני הייצור.
במידה והלקוח בוחר במשלוח, מדובר בעד 3 ימי עסקים נוספים.
במידה ויש לך שאלות בנוגע לאלבום שנשלח, יש למסור לנציג הטלפוני את מספר ההזמנה על מנת שהוא יוכל לעזור לכם ולספק לכם מידע.
במידה ואין בידכם את מספר ההזמנה, הנציג לא יוכל לעזור.
את מספר ההזמנה ניתן למצוא בתוכנה ברשימה הנמצאת תחת קטגורית "עריכת אלבום", או במייל אותו קיבלתם כשהזמנתכם התקבלה ונטענה במערכת.

העברת אלבום ממחשב אחד לאחר:

במידה ואני מעוניין להמשיך לעבוד על האלבום ממחשב אחר, איך אני עושה זאת?

משום שתוכנת myalbum הנה תוכנת desktop, על מנת להמשיך לעבוד על האלבום במחשב אחר, עליכם לבצע גיבוי הזמנה.
תהליך גיבוי ההזמנה מתבצע כך:
פתחו את האלבום הרצוי - בחרו באפשרויות המוצגות בחלק העליון של התוכנה ב"הזמנה" ולאחר מכן ב"גבה הזמנה". בשלב זה התוכנה תפתח בפניכם את חלון התיקיות של המחשב ותוכלו לשמור את הקובץ היכן שתרצו ולקרוא לו בשם שתבחרו.
את הקובץ ששמרתם יש להעתיק למחשב השני (בו אתם רוצים להמשיך לערוך את האלבום).
כעת, פתחו את התוכנה במחשב השני, לחצו על "המשך", בחלון הבא שנפתח בחרו באפשרויות המוצגות בחלק העליון של התוכנה ב"הזמנה" ולאחר מכן ב"שחזר הזמנה". בשלב זה התוכנה תפתח בפניכם את חלון התיקיות של המחשב, בחרו בקובץ של האלבום שהעתקתם ולחצו אשר. האלבום יפתח ותוכלו להמשיך לעבור עליו במחשב זה.

העברת האלבום לצפייה:

אני מעוניין להראות לאדם אחר את האלבום שערכתי, טרם שליחתו להדפסה, איך אני עושה זאת?

על מנת לשלוח את האלבום לאדם אחר לצפייה, עליכם ליצור מצגת פלאש ולהעבירה.
יצירת מצגת פלאש:
כאשר האלבום הרצוי פתוח, בחרו באפשרויות המוצגות בחלק העליון של התוכנה ב"הזמנה", לאחר מכן ב"צור מצגת פלאש". שמרו את קובץ המצגת והעבירו אותו. שימו לב, הקובץ עשוי להיות כבד ומומלץ להעבירו באמצעות jambomail, dropbox או אמצעים אחרים דומים.

משלוחים:

משלוח הינו בעלות של 19 ש"ח ומגיע עד לכתובת אותה הלקוח מעדכן.
זמן אספקה של משלוח הינו עד 3 ימי עסקים (לאחר שהאלבום מוכן).

האם וכיצד ניתן לשלוח כמה אלבומים במשלוח אחד?

אופציה זו אכן קיימת.
על מנת לשלוח מספר אלבומים במשלוח אחד, עליכם לשלם עבור משלוח בהזמנה אחת, באותה הזמנה וביתר ההזמנות יש לציין בשדה ה"הערות" כי שילמתם עבור משלוח בהזמנה מספר X ואתם מעוניינים לצרף את כל ההזמנות לאותו משלוח (ולציין את כמות האלבומים שאתם מזמינים בסך הכל). כך אנו נדע לצרף את כל האלבומים שלכם למשלוח משותף והם יגיעו אליכם יחדיו במשלוח אחד ובתשלום אחד.

איך אני יודע מתי האלבום מגיע אלי?

חברת השליחויות שולחת אס.אמ.אס עם תאריך וטווח השעות בהם המשלוח יגיע.
במידה והיום ו/או השעות אינם מתאימים לכם, אתם מוזמנים ליצור עמם קשר לשינוי הזמנים. במידה והנכם נתקלים בבעיה, אנו כאן כדי לעזור.

הסרה של התוכנה:

במקרה של התקנת שידרוגים יש והמערכת תבקש להסיר התוכנה (באופן אוטומטי)
ההסרה לא תגרום למחיקת האלבומים הקיימים .
אלבומים קיימים נמצאים בתיקיית C:\Myalbum_Albums.

שינוי ומחיקת אלבומים:

ניתן לערוך אלבום גם אם סגרת את התוכנה והפעלת אותה מחדש באמצע העריכה. כדי לערוך אלבום קיים עליך לבחור בכפתור 'עריכת אלבום' מתוך התפריט המוצג לאחר שהתוכנה מופעלת.

במסך זה עליך לבחור את האלבום שברצונך לערוך וללחוץ על כפתור 'פתח'. המסך ייסגר והאלבום הנבחר יוצג על המסך הראשי לעריכה.

אם ברצונך למחוק אלבום קיים עליך לבחור את האלבום (או מספר אלבומים בבת אחת) וללחוץ על כפתור 'מחק'. ביכולתך גם לשנות שם של אלבום קיים על-ידי בחירת האלבום ולחיצה על כפתור 'שנה שם'.

שים לב: אם כבר ביצעת הזמנה של אלבום מסוים תוכל לערוך אותו אבל השינויים לא יבואו לידי ביטוי בהדפסה. אם תמחק אלבום מוזמן, הוא ימחק מהמחשב שלך אבל ההזמנה תישאר ללא שינוי. אם ברצונך לבצע שינויים שיבואו לידי ביטוי בהדפסה ביכולתך לבצע תהליך של 'הזמנת אלבום נוסף' (ראה פירוט למטה) אבל ההזמנה שכבר נשלחה תהיה עדיין בתוקף.

הזמנת אלבום נוסף: 
פתח את האלבום, ובחר באפשרויות ב"קובץ --> צור אלבום נוסף", התוכנה תשאל האם אתה מעוניין בעותק זהה של האלבום?
בשלב זה ניתן לבחור בשתי אופציות:
1. כן - אז התוכנה תשכפל את האלבום באופן זהה, האלבום יקבל מספר הזמנה חדש (נוסף), תוכלו לבצע שינויים ולשלוח, או פשוט לשלוח עותק נוסף.
2. לא - במידה ואתם מעוניינים להעתיק את העיצוב לסוג / גודל אחר של אלבום, בחרו באופציה זו, בשלב זה התוכנה תפתח מולכם את רשימת סוגי האלבומים הקיימים ומתוכם תוכלו לבחור את האלבום הרצוי. אז המערכת תעתיק את העיצוב לסוג שבחרתם, יתקבל מספר הזמנה חדש ותוכלו לבצע הזמנה.